VÄLKOMMEN, ANGEL ♥

Fjordingarna har ju precis kommit, men jag kan tyvärr inte köpa dem, eftersom dem finns i Dinodalen.
Det känns så himla drygt, enligt mig. Jag har väntat i ungefär 3 veckor, jag har inte kunnat hålla mig! Jag var så himla nära att köpa en häst, men jag kunde inte, eftersom jag väntade på de förbaskade fjordisarna. Igår hade de äntligen kommit och gissa vad? JAG KAN INTE KÖPA DEM! Jag blev så jävla arg, så himla drygt. 
 
Då bestämde jag och Salsa oss för att resa runt hela jorvik och kolla på hästar som vi ska köpa! 
Jag hitta två hästar som var på min haul lista, Salsa hitta också några. Hela dagen skypade vi och kollade på hästar. Varje gång vi såg någon med en fjording, stegrade och slog vi de xD
Jag hade en nordsvensk och en tinker på min haul lista. Precis den norren som jag gillade hade Salsa, och jag märkte inte ens det! Jag ba "SHIT VAD FIN HÄÄÄÄST" HAHAHAHA, men men! Lite knäpp får man vara. 
Salsa kom på den super brillianta idén, vi kunde bli twinies! Så jag köpte min fina norris, som jag är så sjukt glad och nöjd över! Imorgon ska vi köpa samma kläder ^^
 
Här har ni en bild på min vackra norris:
 
Gaah, så himla fin!
Den heter Darkangel, kallas för Angel.
Salsa kom på namnet, så jag ger henne lite cred för det ^^
Välkommen till min värld, Angel ♥
2014-10-12 - Angel föddes ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

- Monique Diamondgirl

Star Stable Online

RSS 2.0