WINTER OUTFIT

Här är min vinter outfit för Soutprince!
 
Än sålänge har jag denna outfit på Soutprince. Jag har inte fixat ihop en vinter outfit för Ember och Blue, men vem vet, det kanske kommer. Annars har jag denna x) 
 
Snögubbetröja    -  från förra året
Blå jeans             -  silvergladebyn "the fashion barn"
Blå toppluva        -  silvergladebyn "Slottet"
Stövlar                -  silvergladebyn "the fashion barn"
Tomtehandskar    -  från förra året
Sadel                   -  marleys bondgård "Marley's Store"
Slottstyglar          -  silvergladebyn "Horses R Us"
Benlindor            -  från förra året
Filt                      -  från förra året 
 
Efter att jag tog denna bild hitta jag en annan mössa som jag blev kär i, såklart köpte jag den och min blåa mössa fick ersättas.
 
 
Vit mysluva    -  silvergladebyn "The Fashion Barn"  
 
 
Rebecca
2014-12-06 @ 18:41:55

Fin outfit! :)

Svar: Tack! :)
Monique Diamondgirl




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

- Monique Diamondgirl

Star Stable Online

RSS 2.0